Re: I Lwówecki Sejmik Mineralogiczny

Autor: Jakub Witowski <kubawitowski_at_wp.pl>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 20:19:41 MET

A ja muszę tylko przekonac rodziców, że powinienem tam pojechać, no i
skombinować spbie transport, to nie będzie takie proste, ale wkońcu jest
się tym pierwszym kłodzkim Spiriferm :-).

Dnia 26-10-2007 o godz. 20:06 aptekapiokar@neostrada.pl napisał(a):
> Impreza zapowiada się ciekawie . Muszę tylko przekonać żonę , że
> powinienem tam pojechać (a nie będzie to proste).
> Pomysł na zorganizowanie sejmiku jest ok. i pewnie będzie to impreza
> cykliczna. Myślę , że w przyszłości będzie można zorganizować taką
> imprezę np. w październiku ( złota polska jesień ). Listopad jest
> miesiącem "ryzykownym" pogodowo.

Dobro i Zło nie istnieją.
Są tylko decyzje i ich konsekwencje.
WIEDŹMIN - największa polska gra wszech czasów.
Już w sprzedaży! http://klik.wp.pl/?adr=www.wiedzmin.wp.pl&sid=77