Re: czy agaty zmieniają kolor?

Autor: damianik <damianik_at_vp.pl>
Data: Tue, 16 Oct 2007 01:25:28 -0700

dzięki za informację. warstwy są jakoś tak w miarę równomiernie
pokoloryzowane, a właśnie na zewnętrznej stronie nie ma takich skupisk
barwnika, jest za to jakiś biały nalot (który praktycznie wszystko
kryje)
następnym razem będę po prostu patrzeć za otoczakiem :) otoczaka chyba
nie da sie ufarbować? ( tutaj się bardzo rumienię-ale jestem totalnym
laikiem, dlatego moze trafia mi sie to co mi sie trafia ;) )