Re: Re: thulit

Autor: <damianik_at_vp.pl>
Data: Wed, 03 Oct 2007 10:25:14 +0200

[ciach]Użytkownik wengag <wengag_at_poczta.onet.pl> napisał:
>Jacku, niebywały styl, bravo:)
>
>Możesz napisać kilka słów o hybrydowych pegmatytach,proszę?[ciach]

też jestem ciekawa :)

[ciach]Damianik proszę nie sugeruj się słowami Adama, musisz destylować jego
>posty po to aby nie osaczyć samej siebie, przy okazji nie pogrążać innych. [ciach]

po przefiltrowaniu postu Adam nic nie wiem nowego na temat thulitu ;) jedynie coś o zaplątanych emocjach :)

[ciach]Napisz proszę jakiej wilekości jest owy okaz.[ciach]

hmm, nie jest zbyt duży, jest w kształcie stożka, ok 5x2x6 :)
mogłabym wrzucić ewentualnie zdjęcie, ale nie wiem jak się tutaj to robi :/

[ciach] Adamie, to lista poświęcona określonym zagadnieniom, proszę nie burz jej
>charakteru i nie wprowadzaj wątków osobistych, zwłaszcza jeżeli nie
>piszesz w swoim imieniu, bo nie sądzę abyś się we mnie podkochiwał?:P
>POzdrawiam
>Rafał [ciach]

hmmm, coraz ciekawiej sie rozwija temat :) czy ja aby na pewno na dobry wątek trafiłam ze swoim pytaniem? ;) :D