Re: thulit

Autor: damianik <damianik_at_vp.pl>
Data: Tue, 02 Oct 2007 12:44:06 -0700

On 2 Paź, 16:11, wengag <wen..._at_poczta.onet.pl> wrote:

> nauczony doświadczeniem wolę już nikomu nie pomagać, po
> to by nie szkodzić także nikomu, zwłaszcza sobie.

> Z poważaniem
> Rafał.

hmmm, ciekawa teoria :) jesteś pewien, że pomagając (za zgodą
potrzebującego) można zaszkodzić?
to, co napisałeś dalej - już doczytałam. ale jeśli wiesz cos więcej,
szczególnie o "wersji polskiej"
i nie byłby to problem, abyś sie podzielił swoja wiedzą, tak jak to
pisze Adam, to myślę,
że i inni "zbieracze" byliby zainteresowani, aby zgłebic swoja
wiedze ;)