Odp: mikro-mineraly i inne 3

Autor: michal jankowiak <janeeq_at_wp.pl>
Data: Sat 29 Sep 2007 - 14:32:18 MET DST

Dnia 29-09-2007 o godz. 14:08 andrzejewski-minerals napisał(a):
> cytat:
> "Kolejna propozycja dotycząca kwarcu w płytce ciekiej to zwykły
> piasek plażowy o frakcji poniżej 0,25 mm . Preparat nasypowy
> jednostronnie szlifowany. Mie ma wysokich barw????? doczytaj kolego,
> pooglądaj i wtedy można się wypowiadać!!!!!"
> - chyba raczej kolejna proba wicia sie zamiast prostego przyznania sie
> przed samym soba, ze troche sie czlowiek zagalopowal??? Bo wychodzi z
> tego wymienianie roznych rodzajow technik wykonywania preparatow, doloz
> jeszcze ciecze imersyjne, preparaty szlichowe, uniwersalne, konoskopie i
> [...]

trochę ta twoja wymienianka przypomina śledzie i rurki z kremem. ok
tobie podobają się mikro ale pozwól, że mi podoba się co innego.

P.S. to nie wicie tylko udowodnienie że kwarc może mieć wysokie barwy!!!

Pozdrawiam

Poleć dokąd chcesz w promocyjnej cenie. Nowy Jork już od 739 zł
Kliknij: http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fsamoloty.wp.pl%2F&sid=33