Re: micro świat

Autor: <pprzybyszewski_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 27 Sep 2007 - 11:22:48 MET DST

Może nie dość precyzyjnie sie wyraziłem, ale chodziło mi o zestawy narzędzi
do wykonywania preparatów mikroskopowych skał, np, zgładów, na przykład
jakaś nakładka na powszechnie używane wiertarki (np.Celma, Bosz)
umożliwiająca przecinanie niewielkich kawalków skał, tarcza szlifierska i
polerska, zestaw past, itp. Trudno to samemu zgromadzić, a w niedrogim
zestawie na pewno znalazłoby nabywców.

Pozdrowienia

Piotr Przybyszewski