Re: Forum?

Autor: Andy <andyk_at_spunge.org>
Data: Wed 26 Sep 2007 - 03:23:09 MET DST

> Witajcie,
> powiedzcie mi jedno! Czemu nie stworzycie forum??

Forum stworzone przez kogos innego juz istnieje, ruch jest na nim zwykle
mniejszy niz tutaj.

> Bo takie subskrypcje nie są zbyt wygodne!!

Dla mnie akurat najbardziej wygodne, bo w odroznieniu od forum na WWW nie
trzeba wchodzic na zadna strone WWW (ani sie logowac za kazdym razem jak
to jest przyjete na niektorych forach), wiadomosci z listy same wpadaja do
skrzynki pocztowej (do oddzielnego foldera, zeby sie nie mieszaly z poczta
prywatna i z innych list) i rownie latwe jest wyslanie wiadomosci,
wystarczy wyslac e-mail.
Mozna tez jednak korzystac z niniejszej listy poprzez sprzezona z lista
newsgrupe pl.rec.mineraly, a to m.in. oznacza, ze posty z listy sa
dostepne w formie takiej jak na forum www poprzez
http://groups.google.pl/group/pl.rec.mineraly/ , a zatem mozesz czytac i
wysylac posty na niniejsza liste rowniez poprzez forum na WWW, tak jak sobie
tego zyczysz.

ak