Ciekawe agaty z mojej kolekcji - Rasovka

Autor: agates.eu - Agates from Sudetes <pirop_at_poczta.fm>
Data: Wed 05 Sep 2007 - 14:49:24 MET DST

Właśnie opublikowałem kilka zdjęć z mało spotykanej czeskiej lokazliacjai - Rasovka.
Agaty rzadkie i spore jak na sudeckie warunki (nie licząc Nowego Kościoła) a wyglądem
do złudzenia przypominają botswańskie lub niektóre marokańskie.
Warto zobaczyć, na stronie można podziwiać już 242 okazy z mojej kolekcji.
Zapraszam: http://www.agates.eu

Zamiesc ogloszenie za darmo!
Kliknij >>> http://link.interia.pl/f1b7f