Powitanie plus Propozycja w sprawie Otoczaka

Autor: <doktor32_at_op.pl>
Data: Sat 01 Sep 2007 - 12:23:41 MET DST

Cześć nazywam się Wojtek i od jakiegoś czasu przyglądam się tej grupie, nie
muszę chyba dodawać że interesuję się minerałami:)

Tomku, dzwoniłem jakiś czas do was żeby zamówić Otoczaka jednak okazało się
to niebardzo możliwe. Myślę, że ja jak i wiele innych osób kupiłoby Otoczaka
w formie e-zinów, wystarczyłoby zeskanować napisane już numery walnąć je do
.pdfa. Osobiście chętnie bym kupił Otoczaka w tej formie. Koszt minimalny,
ilosc kopi nieograniczona a macie juz tyle fantastycznych numerów, które
cieżko jest dostać.

Tak do wszystkich, to przygotowywuję relację z mojej krótkiej wycieczki "po
kamienie" razem z dokumentacją zdjęciową, którą podziele się tutaj jak tylko
porobie trochę zdjęć kamieni.

Pozdrawiam wszystkich, W