Trylobit z Maroka

Autor: <aptekapiokar_at_neostrada.pl>
Data: Thu 30 Aug 2007 - 13:17:22 MET DST

Chcialbym przekazac zdjecia "trylobita z Maroka" , ktorego kupilem
trzy lata temu na Lecie Agatowym w Lwowku. Moje watpliwosci co do
autentycznosci skamieliny pojawily sie gdy zobaczylem cienka zylke
kwarcu przecinajaca trylobita przez srodek. Gdy chcialem dokonac
zwrotu - handlarza juz nie bylo. Moim zdaniem jest to rzezba jakiegos
anonimowego artysty w kamieniu , ktory mozna znalezc przy nasypie
kolejowym. Oczywiscie "trylobit" lezy w szufladzie i sluzy jako
przycisk i jest to moja najwieksza kolekcjonerska wpadka. Uwazajcie na
oszustów. Jak wyglada prawdziwy trylobit z Maroka i w jakiej skale
powinien wystepowac ? Moze ktoś ma taki okaz.
zobacz www.picasaweb.google.pl/Jurekbaszuk album trylobit z Maroka