Re: Największy diament

Autor: Ryszard Juśkiewicz <rjuskiewicz_at_interia.pl>
Data: Tue 28 Aug 2007 - 08:46:55 MET DST

> By zmienić temat i skończyć z tymi rozmowami o cierpieniu (temat:Losy
> kolekcji); Dziś w pasku TV zauważyłemwiadomość: W RPA znaleziono
> największy dotychczas diament. Może ktoś ma więcej szczegółów ?
>
> Pozdr.
> J.

> Lepsze wiadomosci z kraju i z zagranicy.
> Nie wierzysz? Sprawdz - http://wiadomosci.interia.pl/

Masz rację, że to są rozmowy o cierpieniu, zresztą dotyczące nie tylko kolekcji minerałów. Z punktu widzenia "globalnej wioski" niestety Tomek ma rację,,ale w polskich warunkach takie stanowisko jest nie do przełknięcia i dla mnie. Moja kolekcja ma temat "kamienie szlachetne i ozdobne" No i cóż ja mam powiedzieć nie mając diamentu ponad 10 karatów, szmaragdu w cenie z kilkoma zerami czy też okazu tanzanitu o wielkości kurzego jaja. I dlatego jak piszesz jest to rozmowa o cierpieniu i swego rodzaju gorzkie żale.
Ryszard

Mobilne wiadomości w Twojej komórce

>>> http://link.interia.pl/f1b71