Re: znów wielkie gipsy

Autor: Andy <andyk_at_spunge.org>
Data: Mon 27 Aug 2007 - 14:37:49 MET DST

> A ja mam nadzieję, ze to nie jest żaden bajer. To wprost niesamowite, ja

Oczywiscie, ze zaden bajer, bylo tu juz na liscie o tych duzych
krysztalach kilkakrotnie - zobacz w archiwum. Jest jeszcze inne miejsce
gdzies w Ameryce, wzglednie niedawno odkryte, gdzie takie krysztaly
olbrzymy sa do ogladania w warunkach normalnych, a nie jak w Naica w 50
stopniach C i 100% wilgotnosci (co pozwala tylko na kilkuminutowe
przebywanie wsrod nich, jak bylo widac na filmie).

ak

Do wszystkich:
PS. Prosze odpisujac na czyjs post odpowiadac pod cytatem, a nie nad oraz
wycinac zbedne cytaty (tj. te fragmenty postu poprzednika, do ktorych sie
nie ustosunkowujemy), tak jak nakazuje netykieta oraz regulamin listy:
http://mineraly.pg.gda.pl/FAQ/index.html#Regulamin

PPS. Osoby, ktore chca sie wypisac prosze aby wypisaly sie samodzielnie,
tak jak samodzielnie sie zapisaly. Odpowiednie informacje jak sie wypisac
znajduja sie w pelnym naglowku kazdego postu jaki dociera na liste
dyskusyjna, a ponadto na stronie:
http://mineraly.pg.gda.pl/jak_sie_zapisac/