Re: Galeria - Minera³y ¦wiata cz. I

Autor: art_o2 <rutra_64_at_o2.pl>
Data: Sat 25 Aug 2007 - 02:26:52 MET DST

From: "Andrzej Pe³ka" <U238@wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.mineraly
To: <mineraly@man.lodz.pl>
Sent: Friday, August 24, 2007 11:42 PM
Subject: Re: Galeria - Minera³y ¦wiata cz. I

> U¿ytkownik "art_o2" <rutra_64@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> Tak, zauwa¿y³em i wp³yw t³a i wp³yw rozmaitego o¶wietlenia na efekt
> koñcowy. Muszê siê jeszcze pobawiæ nieco tym urz±dzonkiem, wtedy
> przyjdzie pora na jakie¶ konkretniejsze pytania. Wiem ju¿ trochê jak
> funkcjonuj± programy do obróbki grafiki, ale idea³em by³oby dla mnie
> uzyskaæ po¿±dany efekt bez ingerencji, ale to mo¿e w przysz³o¶ci.
> Na razie cieszê siê tym, co mam. :-)

Podstawa: po skomponowaniu ¶wiat³a i t³a w miejsce fotografowanego obiektu
wstawiasz bia³± kartkê papieru, ustawiasz zoom tak by zape³ni³a w ca³o¶ci
pole widzenia obiektywu, ostro¶æ nie jest wymagana. Wtedy ustawiasz balans
bieli rêcznie - w tej chwili ka¿dy praktycznie aparat tê opcjê ma. I po
problemie z kolorami:)!
Artur