Re: Wyprawa do Szklar.

Autor: Jacek <jbog_at_interia.pl>
Data: Thu 23 Aug 2007 - 17:24:27 MET DST

Witam. Na moim blogu geo-paleo.bloog.pl ukazała sie już ralacja z mojej wyprawy do Szklar. Miłej lektury. :-) Pozdrawiam, Kuba. Przeczytałem Kubo :) Dobrze się Ciebie czyta - oby tak dalej ... Jedna tylko maluteńka uwaga ...Coś w ten prasiolit nie chce mi się wierzyć, a zdjęcie jest dośc niewyrażne ... Do tej pory prasiolit ze Szklar nie był opisywany. Może zatem chodzi o prazem ? Dla wyjaśnienia: Prasiolit to zielono zanarwiona odmiana kwarcu do tej pory opisywana z Niwy, Suszyny i z Płóczek (to w Polsce, bo wcześniej tak nazywano zabarwiono na zielono wygrzewane ametysty z Montezuma w Meksyku) Prazem zaś - to zabarwiona wrostkami aktynolitu odmiana chalcedonu. Pozdr. J. P.S Pozdrowienia dla Przema od Jacka :)

Jak najszybciej dostac sie na wymarzona plaze?
Znajdz trase ekspresowa