Re: Galeria - Minera³y ¦wiata cz. I

Autor: Katarzyna S. <addar7_at_gmail.com>
Data: Thu 23 Aug 2007 - 17:02:29 MET DST

> Kasiu, mo¿e to kwestia samej fotografii? Trzeba byæ naprawdê wytrawnym
> znawc± oby odró¿nic te z Malawi od tych z Namibii.:) Cokolwiek powodujê
> tê barwê , to jest to piêkny b³êkit.

Co prawda, to prawda, ja nawet pó³wytrawnym znawc± nie jestem ;)
Swoje przypuszczenia opieram na tym, ¿e w swoim ¿yciu zawodowym du¿o czasu
spêdzam w laboratorium maj±c do czynienia z wszelkiej ma¶ci chemikaliami i
jest to chemia nieorganiczna. Wiele oznaczeñ przeprowadza siê w oparciu o
reakcje barwne jonów ró¿nych metali. Wiele z nich daje bardzo
charakterystyczne barwy w zwi±zkach.
I fakt, ten b³êkit jest piêkny :)