Re: Re: II Międzynarodowe Mistrzostwa Polski wPoszukiwaniu Minerałó%

Autor: Jakub Witowski <kubawitowski_at_wp.pl>
Data: Wed 22 Aug 2007 - 08:01:32 MET DST

Możliwe, że sie pomyliłem.
Ja też przyznałbym miejsca w zupełnie innej kolejności, ale cuż..
jest już po mistrzostwach, więc sprawa zamknięta.
Do zobacznia za rok. :-)
Pozdrawiam,kuba.

Dnia 21-08-2007 o godz. 21:04 ember2@poczta.onet.pl napisał(a):
> Kuba z całym szacunkiem, ale sie mylisz.
> Ten olbrzymi konglomerat zajął drugie miejsce, a pierwsze ten mniejszy.
> Miał jednak ładną szczoteczkę barytu.
> I nie leżał on wierzchu na mojej działce, tylko około pół metra pod
> ziemią.
> Nie zmienia to faktu, że byłem zdziwiony z drugiego miejsca, bo na
> miejscu sędziów przyznałbym miejsca zupełnie inaczej
> Pozdr.
> Krzychu

Poznaj nowego wybrańca Boga... i jego trzódkę!
Rewelacyjna komedia Evan Wszechmogący w kinach od 24 sierpnia.
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fevanw.html&sid=1270