RE: II Międzynarodowe Mistrzostwa Polski w Poszukiwaniu Minerałów.

Autor: Mirosław Bartczak <bartczak_at_krespol.pl>
Data: Tue 21 Aug 2007 - 13:05:50 MET DST

Bóg Ci zapłać dobry człowieku. Połechtałeś moją próżność - baryt był super.
A tak poważnie - myślę, że nie chodzi w tej imprezie o zdobywanie miejsc na
podium czy też nagród. To, że toczy się na temat mistrzostw taka dyskusja,
też jest pewnym osiągnięciem - Kletno staje się coraz bardziej znane , a to
było chyba głównym celem organizatorów. My drobni zbieracze mamy z tego
tyle, że otrzymujemy przygotowane miejsce do realizacji swoich pasji.
Podzielam większość krytycznych uwag na temat organizacji zawodów, ale
pojadę tam w przyszłym roku po raz trzeci.

Pozdrawiam
Laureat III-go miejsca
Mirek Bartczak - Łódź