Re: I jeszcze radioaktywnie!

Autor: Andy <andyk_at_spunge.org>
Data: Tue 14 Aug 2007 - 20:59:47 MET DST

> Jurku, rzecz zdaje mi sie godna uwagi i sprawdzenia.
> Chyba rozbebesze moja kamerke. Jutro odpowiem

Obawiam sie, ze to promieniowanie moze uszkadzac te elementy czujnika CCD
w ktore trafi.

> PS: Twój post na grupe jest troche nieczytelny
> - chyba problem z "ogonkami".

Potwierdzam. Problem polega na tym, ze aptekapiokar@neostrada.pl pisze
uzywajac polskich liter, leczy wysyla posty kodujac je w us-ascii zamiast
prawidlowo w iso-8859-2. Prosze zatem prawidlowo skonfigurowac swoj
czytnik/mailer, wzglednie pisac nie uzywajac polskich znakow
diakrytycznych.

ak