Re: wata cukrowa

Autor: Anita Winiarska <anitaw54_at_gmail.com>
Data: Tue 14 Aug 2007 - 18:26:05 MET DST

No pewnie,ze tak.W koncu nie po to tylko tu jestem aby dzielic sie z Wami
moja miloscia do waty cukrowej.Moja kolekcja jest niewielka,malutka rzec
mozna.Jest w niej tylko 27 okazow znalezionych przeze mnie i 63 podarowane
przez przyjaciol.,zadnego kupionego w sklepie czy na jakiejs
aukcji.Okazypochodza z calego swiata,kompletna mieszanka,cecha
przewodnia wszystkich
jest to,ze kazdy zawiera w sobie jakas mniej lub bardziej romantyczna
historie,lub historie jakas w ogole.Staram sie je dobrze eksponowac bo
niektore to brzydactwa wrecz sa ale za to jakie wspomnienia...Pracuje teraz
nad oswietleniem,zrobieniem dobrych zdjec i moze zaczne wysylac je po kolei
na Mineraly.Juz nie boje sie Waszej krytyki,juz nie...Pozdrawiam,Anita