mistrzostwa w Kletnie

Autor: <agagry_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 12 Aug 2007 - 21:36:07 MET DST

Witam!

Byłam , widziałam, brałam udział ....

Wnioski ....

Organizacja kiepskawa, nawet bardzo.

Na stronie internetowej była informacja o możliwości wykupienia tzw
.pakietów nrI lub II czyli nocleg i obiadokolacja.

Zamówiłam (telefonicznie) zestaw II dwa noclegi w Misiu i dwie obiadokolacje
Nad Stawami. Jakież było moje zdziwienie, kiedy w schronisku okazało się, że
o takiej obcji nikt nie słyszał!!! Nad Stawami też nic o tym nie
wiedzieli???? Dobrze, że mąż zabrał coś do zjedzenia bo byłoby ciężko!

Impreza miała się rozpocząć o 14.30 i .... zaczęła się po 16 ! Zdarza się,
ale.... organizatorzy nie raczyli poinformować zebranej dość licznie
publiczności i uczestników o powodach, a pogoda była sytraszna.

Nagrody miały być pieniężne ...miały, bo zwycięscy otrzymali tylko rzeczowe.
Wiem, że chodziło o zabawę, ale SZANUJMY SIĘ!!!!

Przyjechalibyśmy pewnie i bez nagród!!!

Najbardziej szkoda dzieciaczków, które babrały się w błocie w deszczu, a
nikt nie postarał się podać choć imienia zwycięscy i wręczyć mu papierowego
dyplomiku z NAZWISKIEM brrr...

Mogę kontynułować jak chcecie???