Odp: O zgrozo !!! (cd.)

Autor: Tomasz Ferenc <nemeczek21_at_wp.pl>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 17:44:42 MET DST

Dnia 8-08-2007 o godz. 15:04 Jacek napisał(a):
> Z przykrością stwierdzam, że coraz bardziej to forum dyskusyjne
> zaczyna przypominać forum p. Bossowskiego. Brakuje mi jedynie obrzucania
> się epitetami.
> Dość smutne to.
> Ale by nie tylko o tym, to słów parę do tzw. początkujących.
> Nie dziwcie się, że nikt z tzw. wyjadaczy nie poda wam dokładnych
> koordynat tzw. "swoich miejsc".
> Bo i niby dlaczego ? A z jakiej niby okazji ?

Nie chcesz pomoc to nie wymadrzaj sie. Nic nie dawaj i nic nie pokazuj.
Zapewne niewiele masz.....

To chyba jednak kwestia mentalności. Iść na gotowe.
> [...]
> Więc łatwiej właśnie tak: - "Weżcie, powiedzcie, napiszcie .."
> No a tej literatury jest trochę przecież ..
> Choćby ta dla Dolnego Śląska najważniejsza (wg mojej oceny) - "Minerały
> Dolnego Śląska"
> Lisa i Sylwestrzaka.
> Jest ładna pogoda, można zbadać samemu jakieś miejsca.
> Jakie ? Są ich setki (patrz: praca Lisa i Sylwestrzaka)
> Niektóre zapewne wymagają powtórnego odkrycia.
>
> A jeśli chodzi o mój okaz życia to się waham.
> Bo nie wiem czy były to kwarce berłowe z Siedlimowic
> , czy może kalcyty z Tudorowa koło Opatowa.

DOROTA GORJAINOW dla niej teatr to pasja.
Ściągnij ZA DARMO i posłuchaj MP3!
Kliknij: http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fdorotagorjainow.html&sid=1253