Re: O zgrozo !!!

Autor: Andrzej Pełka <U238_at_wp.pl>
Data: Mon 06 Aug 2007 - 18:19:46 MET DST

Użytkownik "art_o2" <rutra_64@o2.pl> napisał w wiadomości
news:mailman.131.1186263503.423.mineraly@man.lodz.pl...

> Btw - jestem pełen podziwu i szacunku dla wiedzy Andrzeja na
> temat Kletna, jakoż i stylu i sposobu tej wiedzy przekazywania:)!
> Chylę czoła, Andrzeju!

Chwilo trwaj! :-) Bardzo mi miło, ale nie przesadzaj zbytnio Arturze
z tym "chyleniem czoła", bo w nieskromność popadnę albo i jakieś
zawroty głowy, a te niechybnie mogłyby mi zaszkodzic. Niech ciut
splendoru spłynie także i na tych, którzy dopomogli mi w pracy. :-)

A przy okazji panowie, może byśmy tak zainicjowali sobie tu temat
na przykład pt. "Moja najbardziej ulubiona lokalizacja"? Wprawdzie
na pewno w jakiejś szczątkowej formie pojawiły się na przestrzeni
lat informacje dotyczące rozmaitych stanowisk, ale może byłoby fajne
i pożytecznie (zwłaszcza dla adeptów zbieractwa) gdyby ci, którym
dane było jakieś miejsca dogłębnie poznać, zechcieli je tutaj solidnie
opisać, tak, żeby ktoś zupełnie "zielony" mógł bez pudła do nich trafić,
co więcej, uzyskałby także informacje, gdzie dokładnie szukać i jakich
w danym miejscu oczekiwać znalezisk. Widzę w tym kilka korzyści.
Pierwsza, to niewątpliwe świadectwo Waszej wiedzy i rozpoznania
konkretnego miejsca, druga - informacja dla innych i trzecia - okazja
do jakże nam miłych mineralnych wspomnień. :-) Założę się, że wielu
z Was zgromadziło mnóstwo mogącej zainteresować innych wiedzy
na temat różnych mineralnych stanowisk. Zwykle nie zdajecie sobie
z tego sprawy do czasu kiedy zbierzecie ją w jakąś spójną całość.
Wówczas może się okazać, że sami będziecie zaskoczeni jak wiele
zdołaliście jej przez lata zebrać. Ja mam dosyć dobrze opanowane
moje radioaktywne Zalesie (dużo lepiej niż Kletno) i choć już bardzo
wiele o nim gadałem, wiem, że nie jest to wszystko, co mógłbym
przekazać. Chyba wkrótce jeszcze się odezwę i pokażę jak sobie
wyobrażam ujęcie tego tematu. Owszem, wakacje mają się z wolna
coraz bardziej ku końcowi, ale przecież nie są wakacjami ostatnimi. :-)

                                                      Andrzej