Re: O zgrozo !!!

Autor: Grazyna W. <gw_at_tvteletronik.pl>
Data: Wed 01 Aug 2007 - 11:20:02 MET DST

On Wed, 01 Aug 2007 10:49:54 +0200, michal jankowiak wrote
> Witam!
> Zaczynam się zastanawiać, czy ludzie udzielający się na forum
> dyskusyjnym, z miejsc, w których występują minerały znają
> tylko hałdy w Kletnie ??? Po dyskusjach jakie toczyły się
> przez ubiegły rok stwierdzam
> (o zgrozo), że tak!!! Większość tematów ciągnących się w
> nieskończoność dotyczyła właśnie tych okolic. Nie mam nic
> przeciwko, lubię to miejsce tak jak zdecydowana większość, ale
> Polska, Sudety, minerały nie ograniczają się tylko do tej
> jednej lokalizacji. Może wartoby podyskutować o jakiś dobrych
> [...]
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fprzyjaciolki.html&sid=1239

Przylaczam sie do apelu... byc moze za niedlugo pojade w Jure Krakowsko
- Czestochowska, co warto tam zobaczyc, gdzie udac sie z mlotkiem? moze
jakies namiary na noclegi?
Pozdro
G.

----