RE: Kletno - kwatery

Autor: Mirosław Bartczak <bartczak_at_krespol.pl>
Data: Mon 30 Jul 2007 - 10:57:52 MET DST

Panie Andrzeju.
W tym roku (podobnie jak w roku ub.) jadę do Kletna na mistrzostwa w
zbieraniu minerałów. Bardzo mnie interesują opinie o kwaterach.
Zarezerwowałem pokoje u Pani Małgorzaty Mrugała.
Proszę o informację, czy trafiłem (nie daj Boże) na tę samą kwaterę co Pan,
czy też mogę spać spokojnie.

Pozdrawiam
Mirosław Bartczak