Re: Kletno

Autor: Robert Krzyżanowski <tektonik_at_wp.pl>
Data: Sat 21 Jul 2007 - 20:18:55 MET DST

Chodzi mi o wynajem kwatery na 6 osób lub możliwośc zaparkowania
przyczepy kempingowej i namiotu. Może ma ktos znajomych w okolicy kletna
z kwaterunkiem? Mieszkam daleko od Kletna i nie chcę jechać w ciemno.
Piszcie na prywata

tektonik@wp.pl

Dnia 21-07-2007 o godz. 19:47 Andrzej Pełka napisał(a):
> Użytkownik "Robert Krzyżanowski" <tektonik@wp.pl> napisał
> w wiadomości news:mailman.91.1185038311.423.mineraly@man.lodz.pl...

> Było już o tym:
> http://lists.man.lodz.pl/pipermail/mineraly/2007/04/0040.html
>
> Dlaczego ma być napiętnowane spożywanie piwka? Kto wie, a może
> tym razem pojawi się jakiś wzniosły dytyramb na cześć piwka, he? :-)
>

> Andrzej

Kobiety na plaży! Gorący piasek i wielkie emocje!
Zobacz materiał z siatkówki plażowej kobiet - Kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fd121.html&sid=1227