Re: Fajne stanowiska w Kletnie.

Autor: bulba008 <bulba008_at_op.pl>
Data: Sat 21 Jul 2007 - 03:15:56 MET DST

aptekapiokar@neostrada.pl pisze:

> W kletnie byłem tydzień temu. Jeżeli jesteś początkującym to z
> pewnością wystarczy Ci hałda koło parkingu . Jako pierwsze znajdziesz
> fioletowe fluoryty i ametysty.

Wrocilem z Kletna wczoraj, na haldach (na lewo) od parkingu (tym gdzie
zostawia sie samochod w drodze do jaskini niedziwiedzia) pracuje ciezki
sprzet i nie wolno bylo grzebac (podobno to na zawody), pojechalem dalej
w lewo (w prawo jest droga do jaskini niedzwiedzia) po ok 300 m z lewej
strony drogi jest strumien (wylewa sie z jakiejs rury) ktory przecina w
kierunku drogi jakies stare haldy, niestety wjazd samochodem
nie-terenowym niemozliwy i trzeba samochod wcisnac miedzy droge a
wykopany pewnie przez TP row. Co zebralem pokaze wkrotce na zdjeciach
(nie znam sie na mineralach, wie c zbieralem kazdy "inaczej" wygladajay
kamien.