Re: Maroko

Autor: art_o2 <rutra_64_at_o2.pl>
Data: Fri 20 Jul 2007 - 08:24:27 MET DST

From: "Jacek" <jbog@interia.pl>
To: <mineraly@man.lodz.pl>
Sent: Friday, July 20, 2007 6:50 AM
Subject: Re: Maroko

Bardzo proszę o helpa w identyfikacji minerałów wiocznych na nienajlepszych
fotach pod tym linkiem: http://picasaweb.google.com/arturdy/Maroko

Zostałem poproszony o ich identyfikację, jednak moja wiedza zbyt skromną
się okazała. Domniemowywuję, że może być to arsenek kobaltu, ale też
obstawiam piryt (skała wygląda na coś wapieniowatego). Nie dotykałem ich,
ale wiem, że nie brudzą jak np śmietana hematytowa.

Nabyte zostały drogą kupna sprzedaży od ulicznego handlarza niezbyt
skorego do udzielania info o tym co sprzedaje - albo tajemnica handlowa
albo... lekka niewiedza:)!

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie identyfikacyjne,

Pzdr,
Artur

:D:D:D:D
No współczuję kupującemu, ale nie on pierwszy stał się ofiarą popularnego w
Maroku fałszszerstwa.
Jest to geoda kwarcowa z wmontowanymi zapałeczkami -to te słupkowe
"kryształy" :)- pokryte
rozdrobnioną galeną.
Fałszerstwo w Maroku tyleż popularne - co i ładnie wyglądające :D
Pozdrówka
J.

:)Na szczęście dla Kupującego jest to tylko rodzaj bazarowej pamiątki, zatem
szat darł nie będzie:)! Swoją drogą - w kraju tak obfitującym w minerały
straganiarze mogliby być bardziej uczciwi:)!
Dzięks serdeczny,
Artur

Najbogatsza Polka
Zobacz >>> http://link.interia.pl/f1ae2