Odp: A żeby nudę trochę odgonić

Autor: tomasz ferenc <nemeczek21_at_wp.pl>
Data: Fri 13 Jul 2007 - 08:44:20 MET DST

Wiesz Andrzeju sam jestem ciekawy o te czarne nagromadzenia.
Niestety nie posiadam bogatej wiedzy odnośnie rozpoznawania minerałów.
Dlatego właśnie korzystam z wiedzy innych i ciągle zadaję pytania na
forum. Mam nadzieję że i tym razem odezwą się fachowcy i skomentują
zdjęcia.Osobiście mogę doradzić z kim rozmawiać aby bezproblemowo
"czesać" kamieniołom (nastąpiła zmiana dyrekcji kopalni). Jeżeli chodzi
o minerały z czarnym nalotem to znajdziesz je po lewej stronie na
hałdach z odpadami po produkcyjnymi. W okolicy w miejscowości Łączki
można natrafić na węgiel brunatny - może ma to coś wspólnego z tymi
nalotami?

Dnia 12-07-2007 o godz. 20:39 Andrzej Pełka napisał(a):
> Użytkownik "tomasz ferenc" <nemeczek21@wp.pl> napisał w wiadomości
>
> Kiedyś pytałem tu już o Sławniowice i tamtejsze minerały.
> http://lists.man.lodz.pl/pipermail/mineraly/2003/07/3649.html
>
> Czy to zdjęcie przedstwia może ten minerał, który opisałem
> w punkcie 1. archiwalnego postu? Co to za minerał?
> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c9361a9f1193da2a.html
> Może znasz też odpowiedź na pytanie o ten drugi minerał?
> Nie tak dawno znów odwiedziłem Sławniowice, ale tym razem
> nie napotkałem większych nagromadzeń brunatno - czarnych
> nalotów w pustkach marmuru.

> [...]

Co robisz w tym tygodniu?
Chcesz zasmakować żeglarskiej przygody?
Czekamy na Ciebie z imprezą "Tydzień Żeglarski w Giżycku"!
Info: http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fd117.html&sid=1219