Re: identyfikacja

Autor: art_o2 <rutra_64_at_o2.pl>
Data: Tue 10 Jul 2007 - 08:57:03 MET DST

From: "tomasz ferenc" <nemeczek21@wp.pl>
To: " Minerały " <mineraly@man.lodz.pl>
Sent: Tuesday, July 10, 2007 8:44 AM
Subject: identyfikacja

> Przepraszam ale tak będzie prościej dostać sie do zdjęć.
>
> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f7ea61d8a9da14d5.html
> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/38645cc15cebb7b9.html
> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e83cce311f4df433.html
> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/baa85f3acd451ba3.html
> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9c579bc7498e5740.html

Moja drobna sugestia co do robienia zdjęć - pierwsze 3 wyszły Ci
zdecydowanie nieostre, prawdopodobnie zbytnio przybliżyłeś aparat do
foconego kamola. W takich sytuacjach najlepiej robić z nieco większej
odległości- masz "pewną" ostrość, natomiast chcąc pokazać szczegóły
kadrujesz odpowiedni detal używając dowolnego programu do edycji zdjęć,
choćby bezpłatnego IrfanView. W razie czego - służę pomocą, mam "małe"
doświadczenia w foceniu kamoli:)!
Pzdr,
Artur