Re: wykrywacz uranu

Autor: <aptekapiokar_at_neostrada.pl>
Data: Mon 09 Jul 2007 - 23:49:42 MET DST

On 9 Lip, 23:34, "art_o2" <rutra...@o2.pl> wrote:
> [...]

model NEW RADIATION DOSIMETER DRGB-90 Geiger Counter - uwaga -
wykonanie przełączników beznadziejne
muszę wymienić na nowe, zdjęcia i film z geigerem w innym terminie
( do końca tygodnia mam dyżur )
Nie wiem czy promieniowanie emitowane jest bezpieczne dla mnie - jaka
jest bezpieczna wartość w mikroS/h