Re: wykrywacz uranu

Autor: art_o2 <rutra_64_at_o2.pl>
Data: Mon 09 Jul 2007 - 23:34:03 MET DST

From: <aptekapiokar@neostrada.pl>
Newsgroups: pl.rec.mineraly
To: <mineraly@man.lodz.pl>
Sent: Monday, July 09, 2007 10:55 PM
Subject: Re: wykrywacz uranu

On 9 Lip, 22:45, Andrzej Pełka <U...@wp.pl> wrote:
> Użytkownik <aptekapio...@neostrada.pl> napisał w
> wiadomościnews:1184013453.764591.162770@w3g2000hsg.googlegroups.com...

> Świetnie, ale może poproszę przy okazji kilka słów o znalezisku...

znalazłem skałę koloru brunatnego i czarnego oraz z żółtym nalotem
( licznik wariuje ). Pełno tych kamieni leży w wyrwie koło dawniejszej
inhalatorni zmytej przez powódż 10 lat temu . przywiozłem dosłownie
wczoraj w nocy .

Hmmm... właśnie wczoraj przywlokłem pół plecaka tego badziewia z Kowar -
dojście do hałdy od przełęczy Okraj, podejście na hałdę od strony Jedlicy -
stromo, osypuje sie ale da się nieco wygrzebać. Poparte ładnymii kwarcami
oraz kwarcami z wtrąceniami fluorytu.
Pzdr,
Artur