Re: Ach ta nuda...

Autor: art_o2 <rutra_64_at_o2.pl>
Data: Wed 04 Jul 2007 - 23:37:24 MET DST

From: "Andrzej Pełka" <U238@wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.mineraly
To: <mineraly@man.lodz.pl>
Sent: Wednesday, July 04, 2007 11:05 PM
Subject: Re: Ach ta nuda...

> Użytkownik "art_o2" <rutra_64@o2.pl> napisał w wiadomości
>
> No i teraz mnie zmiąłeś Artur jak starą gazetę... :-) Nie dość,
> że już nie pamiętam od którego odcinka przygód Tomka
> zacząłem romans z pisarstwem Szklarskiego, to "Sobowtór...",
> jak i jego "Trylogia indiańska"są mi całkowicie nieznane. Nie
> podpowiem też nic na temat Kowar, które są moim wciąż
> niespełnionym oczekiwaniem. Próbuj zdobyć informacje przez
> wyszukiwarkę na stronie MINERAŁÓW, albo na forum
> geologicznym i forum tropicieli tajemnic. Tyle mogę doradzić.
>

> Andrzej

Cóż - mam śladowe info o lokalizacji hałd - myślę, ze coś uda mi się
znaleźć. Podkreślam, że raczej trupki, a co za tym idzie kalcyty i
krzemienie są bliższą mi dziedziną, niemniej jednak z czymś "świecącym"
choćby z lekka chciałbym się zmierzyć:)! Nie będę miał co prawda zbyt wiele
czasu na "eksplorację", ale co mi się uda - sfocę i opiszę. Btw - w 1.
połowie sierpnia Galena z Chorzowa planuje weekendowy wypad do Kowar,
kontakt z Piotrkiem Kotulą byłby wskazany, a on ma przynajmniej przyzwoitą -
w mojej ocenie - wiedzę w zakresie "świecidełek":)!
Pzdr,
Artur