poprostu jest cisza ...

Autor: <Krzysztof.Wnek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 04 Jul 2007 - 08:43:29 MET DST

> Niestety faktem jest ze w sezonie kiedy lista powinna zawierać czeste
> opisy z wypraw mineraologicznych - poprostu jest cisza.
Odpowiedź jest prosta Usenet/News jest przestarzałą formą komunikacji
grupowych, teraz dominują fora oparte na phpBB. Na przełomie w latach
90 ubiegłego tysiąclecia, lista o MINERALACH była jedynym źródłem
informacji o naukach o Ziemi w Polsce.
Oczywiście nie będę reklamował innych for geologicznych ponieważ
jestem od tego daleki i jestem sentymentalnie związany z Tą listą.
Zresztą nie uznaję kryptoreklamy i spamu w postaci jaki to nowy
minerał mamy do sprzedaży. Na innym forum była już dyskusja na temat
handlu i reklamy na forum publicznym.

pozdrawiam
Krzysztof Wnęk