Re: Lista minerałów zawierających uran.

Autor: Piotrek <kotulit_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 04 Jul 2007 - 00:18:45 MET DST

Temat Andrzeja Pełka jest dla mnie rzeczą rewelacyjną. Sam lubię tego typu
sprawy, dzięki tematą Pana Andrzeja można się wiele dowiedzieć, a temat tak
jak pisał mój przedmówca dość wąski i ciężko o dokładne i rzetelne
informacje. Panie Andrzeju pełne poparcie !!! Czekam na kolejne tematy. A
ostatnią listę minerałów zawierających uran uważam za niezwykle ciekawą.

Pozdrawiam
Piotrek

P.S. Organizuje ktoś może jakieś wyprawy geologiczne ??