Odp: Wilcza Góra ( Wilkołak, Róża Bazaltowa ) - Likwidacja rezerwatu.%

Autor: Krzysztof Olczak <krzysztofolczak_at_wp.pl>
Data: Sun 27 May 2007 - 16:15:00 MET DST

Nie wierzę w rozpoczęcie eksploatacji Wilczej Góry. To chyba tylko
skutek nowego właściciela no i kierownictwo chce się wykazać działaniem.
Przy okazji zarobią fachowcy od dokumentacji i projektów.

Dnia 26-05-2007 o godz. 15:01 Arkadiusz Tyka napisał(a):
> Wilcza Góra ( Wilkołak, Róża Bazaltowa ) - Likwidacja rezerwatu
> Protestujmy!
>
> Witam, korzystałem z wyszukiwarki listy, ale nie znalazłem
> tematu związanego z Wilczą Górą k/Złotoryi, a jeśli się pojawił to nie
> zaszkodzi przypomnieć:)
>

> Na wielu portalach regionu informacja już jest, jednak im więcej osób
> się dowie tym lepiej. Jeśli możecie przekażcie tę informacje innym.
>
> Pozdrawiam
>
> --
> Arkadiusz Tyka

TYPE O'NEGATIVE w Stodole.
14.06.2007 r. jedyny koncert w Warszawie.
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Ftape.html&sid=1165