Kamienie dekoracyjne do terrarium

Autor: Chance <chance_at_op.pl>
Data: Fri 23 Mar 2007 - 14:14:19 MET

Witam,
poza zainteresowaniem kolekcjonowaniem kamieni (niestety jedynie jako
nabywca, nie mam warunkow żeby samodzielnie cos wykopac ;) - zajmuje się
hobbystycznie terrarystyka. Jestem wlasnie na etapie urzadzania pieknego
nowego terrarium wilgotnego dla legwana, i wpadlam na pomysl, żeby jedno z
drugim polaczyc :) W zwiazku z tym stukam na grupe w poszukiwaniu kamulcow
przydatnych do udekorowania takiego terra. Może ktos z Was ma na sprzedaz
niedrogie ozdobne kamulce, mogą być uszkodzone - myslalam o agatach,
odpadowych krysztalach gorskich czy ametystach, skamienialym drewnie;
ewentualnie okazach z mika ?? Jestem zainteresowana takimi ladnie mogacymi
wygladac kamolami, roznistymi - byleby nie rozpuszczaly się pod wplywem
wilgoci - podejrzewam ze w gre wchodzi ich duzo wiecej rodzajow, niż
wymienilam.
Czy ktos się przyznaje do posiadania czegos w tym stylu ;)?

Wiem, ze zastosowanie jest nietypowe, ale mineraly oferuja w tej dziedzinie
bardzo ciekawe mozliwosci. Przepraszam tez za semi-komercyjny charakter
posta ;)

Kontakt do mnie: annaklyszewska@gmail.com
GG: 3130686

Pozdrawiam,