[Allegro - oferta] przezroczyste podstawki pod okazy

Autor: Wojciech Pawlak <wojciech_pawlak_at_gazeta.pl>
Data: Sun 18 Mar 2007 - 23:19:05 MET

Witam.
Ponieważ moje niegdysiejsze plany wyeksponowania zbiorów minerałów
zakończyły się fiaskiem (brak miejsca), to zmuszony jestem sprzedać
zakupione kilka lat temu podstawki. Nówki sztuki, leżały sobie spokojnie w
eleganckim pudełku. :-) W użyciu było zaledwie kilka...
Dwa rozmiary:
4x7x5 cm i 5,5x9,5x8 cm
Poniżej linki do aukcji:
http://www.allegro.pl/item174795518_podstawki_pod_mineraly_4x7x5_cm_okazja_bonusy_.html
http://www.allegro.pl/item174796747_podstawki_pod_mineraly_5_5x9_5x8_cm_bonusy_.html
Jak ktoś chce kilka sztuk a jest mu za drogo, to jakoś się dogadamy.
Pozdrawiam
-- Wojciech Pawlak

P.S. Przepraszam tych, którym takimi postami zaśmiecam skrzynkę.