Re: Re: Pytanie o kwarc - rutilated quartz

Autor: Jacek <jbog_at_interia.pl>
Data: Wed 14 Feb 2007 - 08:22:57 MET

Jak juz tutaj jestem to znacie może jakiś sklep albo hurtownie z
kamieniami połszlachetnymi ale z wierconymi otworami?
Takimi, zeby mozna było z nich bizuterie robic ?

Takie rzeczy to sobie najlepiej zorganizować na jakiejś giełdzie. I nawet nie mówię
tu o bezposrednim zakupie, ale kontakcie. Nie wiem skąd jesteś, ale najblizsza giełda
jest w ostatni weekend lutego we Wrocławiu.
Pozdr.
J.

Wolne adresy pocztowe @interia.eu >>> http://link.interia.pl/f19e8