Re: Nowe okazy i fotki

Autor: Woreczko <osoba_at_microsoft.com>
Data: Tue 06 Feb 2007 - 18:47:33 MET

Ha
Wiem, że nie jest dobrze.... ale brak czasu jest dla mnie wymówką ;-)
Mam wielkie plany (sic!) co do tych stron i w miarę możliwosci je
rozbudowuje i uzupełniam.
Pzdr i dzięki
Woreczko

Użytkownik <pprzybyszewski@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Szanowny Kolego

Strona naprawdę fajna. Kolekcja już imponująca. Rozumiem, że w najbliższym
czasie zostanie znacznie rozbudowana o szczegółowe opisy okazów, to jest ich
skład, budowę, opisy, bowiem w obecnym kształcie jest zbyt lakoniczna i mało
zrozumiala dla osob spoza wąskiego grona fachoców "meteoryków". Zycze
powodzenia.

Piotr Przybyszewski