Strzelin i Szklary

Autor: tomasz ferenc <nemeczek21_at_wp.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 17:49:44 MET

Witam wszystkich zbieraczy i poszukiwaczy mineralow sudeckich! Mam prosbe- czy ktos ma mozliwosc przeslac mi wykaz mineralow wystepujacych w Strzelinie i w Szklarach? I czy legalnie można szukac na hałdach w kamieniolomie strzelinskim???? Moze jakies fotki przeslecie??? pozdrawiam Tomasz Ferenc z Nysy

Miłość, która spada prosto z nieba. Zazdrość, zdrada i wielki
świat reklamy. DLACZEGO NIE! z Maćkiem Zakościelnym i Anią Cieślak.
Już w kinach!! http://klik.wp.pl/?adr=www.dlaczegonie.wp.pl&sid=1006