www.agates.eu - kolekcja agatow z Sudetow

Autor: PIROP - Dawid Godziewski <pirop_at_poczta.fm>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 17:59:51 MET

Witam,

    Właśnie zakończyłem całkowitą przebudowe mojej strony internetowej o sudeckich agatach. Strona ma całkowicie nowy układ graficzny, umieszczona jest na bardzo szybkim serwerze %u2013 wszystkie zdjęcia można zobaczyć w dużej rozdzielczości i szybko. Obecnie umieściłem 165 porządnych fotografii moich najlepszych okazów z wielu różnych lokalizacji sudeckich.
    Zapraszam do zapoznania się ze stroną, czekam na wszelkie uwagi %u2013 był bym bardzo wdzięczny za wszelkie spostrzeżenia błędów, propozycje itp. - ponieważ strona będzie regularnie aktualizowana nie tylko o nowe okazy ale i inne materiały.

Zapraszam: http://www.agates.eu

Pozdrawiam, PIROP

Nieograniczona pojemnosc skrzynki >>> http://link.interia.pl/f19e6