Re: Odp: Odmień swój weekend, czyli jak to się robi w Nowym Meksyku... :-= )

Autor: Marek J. Battek <marek_at_silez.pl>
Data: Thu 28 Dec 2006 - 13:58:47 MET

> :-) Liczniki są chyba bardziej niezawodne. Okazy wyglądają raczej
> na przeciętne, więc szczególnie interesującym zdaje mi się pustynny
> krajobraz, oraz fakt, że uczestnicy wycieczki taki właśnie sposób
> spędzenia wolnego czasu uznali za atrakcyjny. Aż chciałoby się
> zakrzyknąć: Ziemniaczarze wszystkich krajów - łączcie się! :-)

Ja z kolei przyjrzałem się przyrządom, którymi się posługują.
Technicznie to pewnie są nawet niezłe, ale wyglądają trochę podobnie jak
nasze wojskowe DP-66M. Muszą mieć chyba jakiś sensowny system
sygnalizacji akustycznej, bo używając tylko miernika wskazówkowego
ciężko byłoby znaleźć niewielkie skupiska minerału promieniotwórczego.
Psy natomiast choć pewnie nic nie wykryją, wyglądają fajnie, a jeden ma
nawet fachowy kubraczek z symbolem ostrzeżenia o promieniowaniu

                  Marek