Wyprawa Maroko/Hiszpania 2007

Autor: Przemysław Budzyński <pbudzynski_at_go2.pl>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 12:37:50 MET

Witam.
Od 17 stycznia do 20 lutego planuję wyjazd na minerały i skamieniałości do Maroka i Hiszpanii. Wyjazd zapowiada się bardzo ciekawie. W planach mamy odwiedzenie wielu ciekawych stanowisk mineralogicznych i paleontologicznych, jak również przy okazji zwiedzanie zabytków i muzeów na trasie wyprawy. Wiadomo, że w okresie tym różnie może być z pogodą, a tym samym z dostępnością do niektórych stanowisk, więc trasa wyprawy będzie modyfikowana na bieżąco. Początkowo planuję jechać do Maroka a w drodze powrotnej odwiedzić ciekawe miejsca na minerały w Hiszpani. Do Maroka bardzo często organizowałem wyprawy i niektórzy z Was zapewne mieli już okazję tam ze mną być. Tym razem jadę jednak głównie za swoimi sprawami, ale ponieważ mam duży samochód (9 osób), to mogę dodatkowo zabrać 4-5 osób (nie więcej). Koszt tego wyjazdu dla jednej osoby razem z przeprawą promową to 2000zł.
W przypadku zadeklarowania chęci przyłączenia się do wyprawy wymagana jest zaliczka w wysokości 1000 zł. Reszta w dniu wyjazdu. Wszelkie pytania proszę kierować na adres info@worldofagates.com lub dzwonić pod nr 608440972.
Pozdrawiam.
Przemek Budzyński (Kefir)