Re: Re: Uralskie kamienie

Autor: Jacek <jbog_at_interia.pl>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 14:56:02 MET

CzeĹ%uFFFDÄ%uFFFD!

Mam na imiÄ%uFFFD Krzysztof, mam 52 lata
i zupeĹ%uFFFDnie nie znam siÄ%uFFFD mineraĹ%uFFFDach.

Dlatego chciaĹ%uFFFDem prosiÄ%uFFFD o wyjaĹ%uFFFDnienie
co to sÄ%uFFFD "uralskije samoctwiety"?
Kolega-rosjanin z Krasnojarska ma
mi takie kamienie przysĹ%uFFFDaÄ%uFFFD. A ja o nich
nic nie wiem... Czy znajdÄ%uFFFD na grupie jakÄ%uFFFDĹ%uFFFD
dobrÄ%uFFFD duszÄ%uFFFD ktĂłra zechce mnie choÄ%uFFFD trochÄ%uFFFD
oĹ%uFFFDwieciÄ%uFFFD?

Pozdrowienia. Krzysztof.

Słowo "samocwiety" w języku rosyjskim stosuje się do kamieni szlachetnych.
Nazwa wiele - ale zarazem nic nie mówiąca. Czyli można się spodziewać
dokładnie wszystkiego
Pozdr.
Jacek

smieszne, muzyka, pilka, sexy, kibice, kino, ciekawe, extreme, kabaret
http://link.interia.pl/f19d4 - najlepsze filmy w intermecie