Re: Kletno - Kopaliny. Jeszcze raz...

Autor: Andrzej Pełka <U238_at_wp.pl>
Data: Thu 16 Nov 2006 - 16:15:38 MET

Użytkownik "Ryszard Juśkiewicz" <rjuskiewicz@interia.pl> napisał
w wiadomości news:mailman.6.1163686246.25948.mineraly@man.lodz.pl...

> Mimo to proponuję Andrzejowi P. Napisz artykuł na 1- 1,5 na
> temat Kletna, do gazety targowej, która ukaże się w marcu na
> wystawie i giełdzie minerałów INTERSTONE 2007 w Łodzi.,
> oczywiście prosząc o mozliwość wykorzystania kilku zdjęć
> zamieszczonych w internecie.

Wszystko, co dotąd zostawiłem po sobie na grupie dyskusyjnej,
czy na stronach Minerałów pisałem, bo sprawiało mi to przyjemność.
Pisanie do gazety, niejako na zamówienie, nigdy mi nie da podobnej
satysfakcji, a pisząc tekst "na siłę", mogę go co najwyżej totalnie
spieprzyć. Poza tym nie jestem dziennikarzem. Z przykrością zatem
odmawiam, niemniej żadna to katastrofa - do marca zostało jeszcze
mnóstwo czasu i z pewnością uda się znaleźć kogoś, kto przygotuje
odpowiedni materiał. Nie jestem też autorem zdjęć zamieszczonych
na stronie. Jeżeli zajdzie taka potrzeba mogę jedynie umożliwić
kontakt z ich autorami.

                                                                Andrzej P.