Re: Kwarce ananasowe z Madagaskaru w Krakowie

Autor: <migotka21_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 19:05:59 MET

mareklodz@poczta.onet.pl napisał:
>W tym roku wsrod licznych kolekcji mineralogicznych beda prezentowane
>mineraly pegmatytow Madagaskaru. Najwieksza sensacja beda biale lub rozowe
>krysztaly gorskie z masywu Itremo, przypominajace ananasy. Te rzadkosci
>zwane są przez kolekcjonerow kwarcami ananasowymi.

Bardzo przepraszam, że przeszkadzam. Mam tylko jedno pytanie: czy mogłabym
otrzymać link do strony, na której są umieszczone zdjęcia albo zeskanowane
zdjęcie tych kwarców jako załącznik do maila? Oczywiście o ile coś takiego
istnieje.

Miałam zamiar wybrać się uczciwie na giełdę, ale jestem tak zakatarzona, że
mogłabym stać przy nich i nawet nie zauważyć, że to one.

Mam nadzieję, że ten e-mail nie zostanie uznany za nadużycie.

Marta Zdebska