Cd. Muzea

Autor: Jacek <jbog_at_interia.pl>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 22:51:23 MET DST

w odpowiedzi Tomkowi ...
Swój pościk pisałem z pozycji byłego pracownika Muzeum ... Więc jakby aktualnie mam znikomy wpływ
na to co i jak się tam dzieje. Ale wierz mi: Zupełnie inaczej się na to patrzy jak się w tym siedzi
i jak deprymująco odziaływują na chęci zmian biurokratyczne warunki. Niby wszystko ładnie, pieknie
Niby w wielu sprawach masz rację .. ale .. ale to "ale" robi .. Po prostu robi !!!
Wielu rzeczy po prostu nie sposób "przeskoczyć" ...
a propos ciekawostek i historii ... Odsyłam do "Prac Geologiczno-mineralogicznych" LXXII, Wrocław 2002
- WZORCE MINERAŁÓW W KOLEKCJI MUZEUM MINERLOGICZNEGO UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO ... ewentualnie do
"Aufschlussu" 50 z roku 1999
Rafał: Pewnie że odłożyłem ...:)
Pozdrówka
Jacek