Re: Kletno - czy nie ma lepszych lokaliz acji?

Autor: andrzejewski-minerals <andrzejewski-minerals_at_tlen.pl>
Data: Sun 24 Sep 2006 - 21:02:08 MET DST

Nigdy nie twierdzilem, ze wiem co kto na czym zarabia - w ogole mnie takie rzeczy nie interesuja, ale tak na zdrowy ludzki rozum, jakie inne wnioski mozna bylo wyciagnac z tego wszystkiego??? Podobnie jak nigdy nie bylo moim zamiarem dewaluowac Waszych osiagniec, bo jest to dla wszystkich w tym kraju oczywista kwestia, ze robicie kupe dobrego. Jednak nie oczekuj przynajmniej z mojej strony na milczenie, gdy piszesz takie teksty jak ow fatalny mail. Mniejsza z reszta z tym, najwazniejsze w tym wszystkim sa ostatecznie mineraly. Cena 200zl - oczywiscie ze z miejsca moja portmonetka poszla by w ruch, ale badz szczery wzgledem samego siebie, czy aby "cos" w tym nie tkwi, kiedy pisze na temat strzegomskich palantow od handlu. Podobnie co sie tyczy kwarcow z Arkansas - nie ma porownania z chalkantytem wyhodowanym sztucznie + nie wszystkie sa bombardowane. Resztka watkow kiedy indziej, najprawdopodobniej dopiero za tydzien
                                                 Krzysiek
P.S.Muzea - wiecie co niekiedy maja w piwnicach???? Wroclaw nie zmienial swojej ekspozycji od tak dawna, ze juz nawet nie pamietam, czy zmienial w ogole...