Administrator mnie zatlucze :)

Autor: andrzejewski-minerals <andrzejewski-minerals_at_tlen.pl>
Data: Tue 05 Sep 2006 - 00:14:46 MET DST

nie wiem jak to poszlo, bo nie klikalem na RE - zreszta w ogole nie moge nigdy wyslac czegokolwiek na Re, bo wtedy zamiast na liste moj mail trafi na prywatna poczte wysylajacego post ( i oczywiscie pojecia nie mam dlaczego tak sie dzieje ). Jestem w kafejce na centralnym w Warszawie i ledwo juz zyje ze zmeczenia, ktorys z tych dwoch czynnikow zadzialal na pewno - tylko ktory? Z gory przepraszam - Krzysiek