Re: Kletno bez emocji

Autor: Andrzej Pełka <U238_at_wp.pl>
Data: Fri 01 Sep 2006 - 16:03:54 MET DST

Autor: andrzejewski-minerals <andrzejewski-minerals_at_tlen.pl>\

Autor :-) wie, że tak to może wyglądać bo od pięciu lat ryje
w hałdach i uwielbia mineralne przygody na świeżym powietrzu.
Autor wie również, że niekiedy spotyka się różne odstępstwa
od powyżej przedstawionego modelu, stąd pytanie autora "jak też
z tym problemem poradzą sobie zawodnicy?" Poradzili sobie. :-)

> A przy okazji lepiej sie wtedy rozumie, dlaczego niektorzy
> poszukiwacze popelniaja grzech wypijajac puszke piwa im
> wiecej tolerancji wsrod nas, tym lepiej sie zyje wszystkim, [...]

Autor nie jest członkiem towarzystwa trzeźwości i również
lubi piwo. Bywa, że i na hałdzie je lubi. :-) Jednak skutecznie
tłumi swoje piwne apetyty tam, gdzie nie powinny one być przez
autora zaspokajane - odsyłam jeszcze raz do tekstu relacji.
Ponadto autor widział więcej niż pokazał i więcej niż opisał
wykazując w ten sposób aż nazbyt wiele tolerancji. Uprasza
się nie bić już autora, bo już wystarczająco dostał za swoje. :-)

                                                  Autor Andrzej